Teddy Eddie to nie tylko nauka angielskiego przez zabawę. To o wiele więcej. Jest to kompleksowa, przemyślana i nowoczesna metoda nauki języka angielskiego dająca Twojemu Dziecku możliwość podejścia do egzaminów Cambridge Young Learners English. Jest to seria motywujących testów sprawdzających umiejętności językowe poprzez zabawę, przeznaczonych specjalnie dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym.

Miś Teddy Eddie wprowadza dzieci w świat języka angielskiego, natomiast jego starszy brat Savvy Ed przeprowadza dzieci przez materiał  nauczania obejmujący poziomy A0-A2 (wg Rady Europy) i jest kompatybilny z egzaminami  Cambridge English: Young Learners  –  Starters, Movers oraz

Savvy Ed to starszy brat misia Teddy Eddie. Savvy Ed to metoda bardzo ambitna. Dzięki niej, dzieci w wieku od 7 do 10 lat, opanowują ogrom materiału. Skuteczność tej metody polega na tym, że dzieci zupełnie nie zdają sobie sprawy z tego, jak wiele się uczą oraz ile od nich wymagamy. Nauka nie sprawia problemów dlatego, że bazujemy na ich wiedzy i doświadczeniu językowym nabytym w poprzednich latach, które systematycznie rozwijamy i utrwalamy.

Metoda Savvy Ed jest idealna dla dzieci uczących się w szkołach językowych lub prywatnych szkołach podstawowych. Savvy Ed jest dedykowany uczniom, którzy KONTYNUUJĄ NAUKĘ JĘZYKA ANGIELSKIEGO po mocnym programie przedszkolnym, np. Teddy Eddie.

Kursy Prymus Academy to zajęcia językowe prowadzone autorską metodą SPP. Nazwa metody pochodzi od pierwszych liter elementów jakie wchodzą w realizację efektywnego procesu nauczania języka angielskiego.

Metoda ta polega na 3-etapowym zdobywaniu umiejętności językowych. Pierwszy etap to wprowadzenie i analiza nowego zagadnienia językowego za pomocą podręcznika (Study). Drugi etap polega na wyćwiczeniu poznanego zagadnienia w formie opracowania projektów (Projects) przez uczniów. Projekty przybierają postać różnych form (inscenizacje, plakaty, makiety, foldery, sprawozdania, nagrania, wiersze, piosenki, opowiadania, komiksy) dzięki czemu uczeń ma możliwość przećwiczenia różnych form językowych. Wykonując projekt uczeń ma okazję samodzielnie zebrać i opracować materiały potrzebne do prezentacji, a tematyka projektu będąca zbieżna z jego zainteresowaniami zwiększa jego motywację do nauki, kreatywność a także samodzielność. Trzeci etap (Presentation) to połączenie dwóch pierwszych w formie prezentacji projektu co pozwala rozwinąć sprawności mówienia, wyrażania własnych opinii, oraz zadawania pytań i udzielania odpowiedzi z zakresu omawianego materiału.

1

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

2

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.